Σε τίτλους :
Αρχική » » Τα Facebook Reactions φέρνουν πιο πολλές διαφημίσεις στο timeline

Τα Facebook Reactions φέρνουν πιο πολλές διαφημίσεις στο timeline

Αναρτήθηκε από Astakos-News στις Τρίτη, 17 Μαΐου 2016, 13:34 | 0 σχόλια

Έπρεπε να το αποκαλύψει η Βελγική αστυνομία για να καταλάβουμε οτι κάτι «πονηρό» κρυβόταν πίσω από την απόφαση του Facebook πριν λίγο καιρό να λανσάρει τα Reactions στο timeline μας, όχι οτι δεν το... υποπτευόμασταν φυσικά ;)

Η Βελγική αστυνομία λοιπόν απηύθυνε ευρεία προειδοποίηση στους πολίτες για να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους, σταματώντας την χρήση των reactions! Σύμφωνα με τους Βέλγους ειδικούς, το Facebook τα χρησιμοποιεί σαν ένα μέσο συλλογής πληροφοριών για τους χρήστες ώστε να αποφασίσει μετά ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να τους πλασάρει διαφημίσεις.

«Τα εικονίδια δεν βοηθούν μόνο στο να εκφράζει κανείς τα συναισθήματά του, βοηθούν επίσης το Facebook να αξιολογήσει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στα προφίλ των χρηστών του» αναφέρει η βελγική αστυνομία σε σχετική ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της. Όπως εξηγούν, το Facebook έχει την ικανότητα να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο εργαλείο για να διαπιστώσει πότε οι χρήστες είναι σε καλή διάθεση και μετά αποφασίζει ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να τους δείξει διαφημίσεις. «Περιορίζοντας τον αριθμό των reactions στα έξι, βασίζεται σε σένα στο να εκφράσεις τις σκέψεις σου πιο εύκολα οπότε οι αλγόριθμοι που τρέχουν από πίσω να είναι πιο αποτελεσματικοί. Κλικάροντας τους δείχνεις τι σε κάνει χαρούμενο. Οπότε αυτό βοηθά το Facebook να εντοπίσει την τέλεια θέση, στο προφίλ σου για να αναπαράγει περιεχόμενο που θα σου κεντρίσει την περιέργεια αλλά διαλέγει και την κατάλληλη στιγμή για να στο παρουσιάσει. Αν φανεί πως είσαι σε καλή διάθεση, συμπεραίνει πως είσαι πιο δεκτικός κι άρα μπορεί να πουλήσει χώρο εξηγώντας στους διαφημιστές πως έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να σε δουν να αντιδράς αντίστοιχα» σημειώνει η Αστυνομία. 

Σύμφωνα με τον Independent, τη συγκεκριμένη θεωρία έχουν τονίσει κι άλλοι στο παρελθόν, σχολιάζοντας πως τα reactions είναι πολύ χρήσιμα στους διαφημιστές. Παρόλο που το Facebook λέει πως τα εγκατέστησε επειδή ήθελε οι χρήστες να έχουν την δυνατότητα να αντιδρούν με περισσότερους τρόπους από το απλό Like, είναι αναμφίβολο πως το νέο εργαλείο παρέχει και πολύτιμα στοιχεία για το πως νιώθουν αυτοί που το χρησιμοποιούν.

πηγή
Μοιραστείτε το άρθρο :

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του Astakos-News. Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με το παραπάνω άρθρο, δεν θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατ' ανάγκη από την παρούσα ιστοσελίδα.

 
Copyright © ΑΣΤΑΚΟΣ-NEWS 2013. All Rights Reserved.
Developed by : GP-DIGITAL MEDIA