Αυτά είναι τα 5 ηλεκτρονικά καταστήματα που τους επιβλήθηκαν πρόστιμα λόγω παραπλάνησης των καταναλωτών - ΑΣΤΑΚΟΣ NEWS - Για να τα ξέρετε όλα!

Breaking

ΑΣΤΑΚΟΣ NEWS - Για να τα ξέρετε όλα!

Όλα τα νέα του Αστακού και... όχι μόνο!

Post Top Ad

Post Top Ad

Παρασκευή, 8 Μαΐου 2020

Αυτά είναι τα 5 ηλεκτρονικά καταστήματα που τους επιβλήθηκαν πρόστιμα λόγω παραπλάνησης των καταναλωτών


Πρόστιμα σε 5 εταιρείες ηλεκτρονικών καταστημάτων τα λεγόμενα και eshop τα οποία παραπλάνησαν καταναλωτές και δεν έστειλαν ποτέ τα προϊόντα που αγόρασαν οι ηλεκτρονικοί τους πελάτες, επιβλήθηκαν από το υπουργείο Ανάπτυξης. Παράλληλα η Γενική Γραμματεία Εμπορίου δημοσιοποιεί και τα στοοιχεία τους ώστε να ενημερωθεί το καταναλωτικό κοινό

H Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων δέχθηκε, το τελευταίο χρονικό διάστημα, πλήθος καταγγελιών καταναλωτών που σύναψαν συμβάσεις εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως κινητών τηλεφώνων, σχετικά:

- με μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,

- την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε υψηλά χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών:



Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεώτερη ανακοίνωση.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του Astakos-News. Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με το παραπάνω άρθρο, δεν θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατ' ανάγκη από την παρούσα ιστοσελίδα.

Post Top Ad