Ο μεγάλος Φιλανδικός tour operator Aurinkomatkat ακυρώνει το πρόγραμμα για Λευκάδα, Κέρκυρα, Πάργα, Σαντορίνη, Θάσο και Καλαβρία μέχρι και τον Οκτώβριο - Αstakos News - Η ενημέρωση στα καλύτερά της!

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αstakos News - Η ενημέρωση στα καλύτερά της!

Τα νέα του Αστακού και... όχι μόνο!

07 Μαΐου 2020

Ο μεγάλος Φιλανδικός tour operator Aurinkomatkat ακυρώνει το πρόγραμμα για Λευκάδα, Κέρκυρα, Πάργα, Σαντορίνη, Θάσο και Καλαβρία μέχρι και τον Οκτώβριο


Ο μεγάλος φινλανδικός tour operator Aurinkomatkat ανακοίνωσε πριν από λίγο ότι ακυρώνει όλα τα ταξιδιωτικά πακέτα, συμπεριλαμβανομένων και των ταξιδιών της Finnair Holidays με ημερομηνία αναχώρησης μεταξύ 1-31 Ιουλίου 2020, ενώ ακυρώνει έως τον Οκτώβριο 2020 τα ταξίδια για:

Ελλάδα: Κέρκυρα, Κως, Λευκάδα, Πάργα, Σαντορίνη και Θάσος.
Ιταλία: Καλαβρία
Σύμφωνα με πληροφορίες συνεχίζεται κανονικά το πρόγραμμα για Κρήτη και Ρόδο.

Για άλλα ταξίδια που ξεκινούν την ή μετά την 1.8.2020, ισχύει η κανονική πολιτική αλλαγής και ακύρωσης.

Η Aurinkomatkat παρακολουθεί την εξέλιξη της κατάστασης και κοινοποιεί τις αλλαγές απευθείας στους πελάτες, εάν είναι απαραίτητο.

«Δυστυχώς, η κατάσταση με τον κορωνοϊό, επηρεάζει τα ταξίδια διακοπών τον Ιούλιο και, για ορισμένους προορισμούς, τα ταξίδια καθ’ όλη τη θερινή περίοδο. Κατανοούμε ότι η κατάσταση προκαλεί αβεβαιότητα για τους πελάτες μας και προσπαθούμε να διατηρούμε τους πελάτες όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένους. Είμαστε ακόμα έτοιμοι να ξεκινήσουμε ταξίδια σε επιλεγμένους προορισμούς ακόμη και σε σύντομο χρονοδιάγραμμα, όταν η κατάσταση αλλάξει και μπορείτε να ταξιδέψετε στους προορισμούς με ασφάλεια ξανά» δηλώνει ο Timo Kousa, Διευθύνων Σύμβουλος της Aurinkomatkat.

Η Aurinkomatkat βρίσκεται σε άμεση επαφή με όλους τους πελάτες των οποίων τα ταξίδια αλλάζουν. Η ταξιδιωτική κράτηση θα ακυρωθεί αυτόματα και οι οδηγίες σχετικά με τον τρόπο υποβολής αίτησης επιστροφής χρημάτων θα σταλούν στο email της κράτησης. Η Aurinkomatkat χειρίζεται τις ακυρώσεις με τη σειρά του χρόνου ταξιδιού. Λόγω του μεγάλου αριθμού ακυρώσεων, ενδέχεται να χρειαστούν εβδομάδες για την επεξεργασία των ακυρώσεων.

Και καταλήγει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας: «Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση και την αβεβαιότητα στους πελάτες μας. Ως ο πιο υπεύθυνος ταξιδιωτικός πράκτορας στη Φινλανδία, η ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας είναι υψίστης σημασίας για εμάς και αρχίζουμε ταξίδια μόνο όταν είμαστε σε θέση να το κάνουμε με ασφάλεια. Συνεργαζόμαστε με μια σειρά από μικρά, οικογενειακά διοικούμενα ξενοδοχεία σε θέρετρα και μαζί θα σχεδιάσουμε πώς θα επιτρέψουμε στους πελάτες μας να κάνουν ασφαλείς διακοπές όταν έρθει ξανά η ώρα», λέει ο Kousa.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του Astakos-News. Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με το παραπάνω άρθρο, δεν θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατ' ανάγκη από την παρούσα ιστοσελίδα.

Post Top Ad