Ταχυδρόμοι υπό εξαφάνιση στην Αιτωλοακαρνανία - ΑΣΤΑΚΟΣ NEWS - Για να τα ξέρετε όλα!

Breaking

ΑΣΤΑΚΟΣ NEWS - Για να τα ξέρετε όλα!

Όλα τα νέα του Αστακού και... όχι μόνο!

Post Top Ad

Post Top Ad

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2021

Ταχυδρόμοι υπό εξαφάνιση στην Αιτωλοακαρνανία


Το υπό εξέλιξη σχέδιο της αναδιάρθρωσης των ΕΛ.ΤΑ. προβλέπει πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου για τους εργαζομένους, τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, αλλά και μέτρα όπως η αύξηση του διαστήματος επίδοσης της αλληλογραφίας από μία σε τρεις εργάσιμες ημέρες από την ημέρα κατάθεσης της επιστολής.

Κυρίως όμως το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου θα μετατρέψει σε είδος προς… εξαφάνιση θα τους ταχυδρόμους, περί τις 2.000 από το προσωπικό αναμένεται να αποχωρήσει, ενώ στο νέο πλάνο των ΕΛΤΑ προβλέπεται μόλις μία επίσκεψη του ταχυδρόμου σε περιοχές με λιγότερους από 7.000 κατοίκους, καθώς τα αστικά δρομολόγια μετατρέπονται σε αγροτικά!

Η «αναδιάρθρωση» των ΕΛ.ΤΑ. περιλαμβάνει ακόμη το σταδιακό κλείσιμο περίπου 220 ταχυδρομικών υποκαταστημάτων ανά την Ελλάδα από το σύνολο των 670, ενώ για την «κάλυψη» των αναγκών των πολιτών στις περιοχές που τα υποκαταστήματα θα κλείσουν πιθανολογείται πως θα προωθηθεί η λύση των πρακτορείων, λύση η οποία είχε επιχειρηθεί και στο παρελθόν με αμφίβολα αποτελέσματα.

Ο Πρόεδρος των εργαζομένων ΕΛ.ΤΑ. Αιτωλοακαρνανίας – Λευκάδας Παναγιώτης Καντάνης

Ο Πρόεδρος των εργαζομένων ΕΛ.ΤΑ. Αιτωλοακαρνανίας – Λευκάδας Παναγιώτης Καντάνης μιλώντας στη «Σ» τόνισε: «η αναδιάρθρωση των ΕΛ.ΤΑ. προβλέπει περικοπές εξόδων με τρόπο που δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί. Στο Αγρίνιο από 15 ταχυδρόμους έχουν απομείνει μόλις 4. Το πρόβλημα είναι γενικό, πανελλαδικό, αλλά επηρεάζει πάρα πολύ και με αρνητικό τρόπο το νομό μας. Οι περικοπές άλλαξαν πλάνο και πλέον από τους τρεις διανομείς θα μένει μόνο ο ένας. Περικοπές υπάρχουν και στα αγροτικά δρομολόγια των ΕΛ.ΤΑ. Στην Αιτωλοακαρνανία υπάρχουν εκατοντάδες χωριά, τα οποία πλέον ο ταχυδρόμος θα επισκέπτεται μόνο 1 φορά την εβδομάδα. Μόνο σε περιοχές με περισσότερους από 7.000 κατοίκους ο ταχυδρόμος θα πηγαίνει 3 φορές την εβδομάδα, είναι αδιανόητο αυτό. Στα Καλύβια και στη Μακρυνεία λ.χ. ο ταχυδρόμος θα πηγαίνει δύο φορές την εβδομάδα, στο Παναιτώλιο, και τη Λεπενού τρεις φορές την εβδομάδα και αυτό γιατί τα χωριά αυτά είναι πολύ μεγάλα. Πως θα γίνονται οι πληρωμές των συντάξεων δηλαδή; Αν δεν προλάβει δηλαδή ο πολίτης να πάρει τα χρήματά του θα περιμένει να τα πάρει μια εβδομάδα αργότερα; Είναι σωστό αυτό; Τα ΕΛ.ΤΑ. είναι κοινωφελής οργανισμός και πληρώνεται για τις υπηρεσίες του από την Ε.Ε. με σκοπό να εξυπηρετεί τους κατοίκους όλων των περιοχών και των μικρών χωριών. Ακόμη, υπάρχουν φόβοι πως θα κλείσουν υποκαταστήματα σε διάφορα χωριά και μικρές κωμοπόλεις της Ελλάδας, όπως και στην Αιτωλοακαρνανία λόγω της εθελούσιας εξόδου. Στο νομό ακόμη δεν έχουμε επίσημη ενημέρωση για το τι θα γίνει, αλλά ο φόβος υπάρχει καθώς ο οργανισμός πανελλαδικά θέλει να κλείσει τουλάχιστον 200 υποκαταστήματα από τα περίπου 600 που διαθέτει».

Στο πλαίσιο των αλλαγών αυτών που ήδη ξεκίνησαν να εφαρμόζονται και στην Αιτωλοακαρνανία ο κ. Καντάνης συμπληρώνει: «διαμαρτυρόμαστε έντονα σε όλα αυτά, γιατί πολύ απλά δεν γίνεται να ανταπεξέλθουμε, δεν γίνεται να λειτουργήσει το πλάνο που θέλουν. Για να βγάλουμε την δουλειά αναγκαζόμαστε και ο ένας βοηθάει τον άλλο σε όλα. Ως πρόεδρος του Συλλόγου Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδας των εργαζομένων στα ΕΛ.ΤΑ. κάνω έκκληση και θερμή παράκληση προς τους βουλευτές, τους δημάρχους, τους Περιφερειάρχες να βοηθήσουν την κατάσταση. Θέλουμε να δουλέψουμε και ο κόσμος θέλει να εξυπηρετηθεί».

Κων/νος Χονδρός – Εφημερίδα “Συνείδηση”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του Astakos-News. Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με το παραπάνω άρθρο, δεν θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατ' ανάγκη από την παρούσα ιστοσελίδα.

Post Top Ad