Το Zeitgeist 2010 προσφέρει μία ιδιαίτερη προοπτική επί των θεμάτων που απασχόλησαν τους χρήστες για το 2010, καθώς και των τελευταίων τάσεων σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αναζητήσεις τους...
βασισμένο στη διερεύνηση και ανάλυση των δισεκατομμυρίων ερωτημάτων που γίνονται μέσω της Google κάθε χρόνο.
Το Google Zeitgeist προσφέρει τη δυνατότητα να δει κανείς ποια θέματα αιχμαλώτισαν το ενδιαφέρον του κοινού τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και ειδικότερα στην Ελλάδα. Η πληροφορία αυτή βασίζεται σε ανώνυμες, συγκεντρωτικές μετρήσεις αναφορικά με το πόσο συχνά ορισμένα ερωτήματα αναζήτησης εμφανίζονται μέσα στον χρόνο.
Για τους Έλληνες, μάλλον χωρίς να προκαλεί έκπληξη, οι όροι αναζήτησης οι οποίοι κατατάσσονται στην πρώτη δεκάδα με τις πλέον δημοφιλείς αναζητήσεις, αφορούν σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, με το Facebook να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι πλέον της καθημερινότητας των Ελλήνων, το YouTube, το οποίο έρχεται αμέσως μετά σε προτίμηση, αλλά και στο troktiko, το διάσημο blog, το οποίο ακολουθεί αμέσως μετά σε αναζητήσεις.
Με σειρά κατάταξης, οι πιο δημοφιλείς όροι αναζήτησης στην Ελλάδα για το έτος 2010 είναι:
- youtube
- troktiko
- hotmail
- yahoo
- gmail
- in.gr
- meteo.gr
- sport24
Ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις στην Ελλάδα:
1. Newsit.gr
2. Δημοτικές εκλογές
3. Eurovision 2010
4. Inception
5. Ant1 web tv
6. Patito feo
7. Πανελλήνιες
8. Ivi Adamou
9. Πάσχα 2011
10. Ikea katalogos
Επιπλέον, ενδεικτικό του προσανατολισμού των Ελλήνων καταναλωτών σε αγορές περιορισμένου προϋπολογισμού αλλά και στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η τάση η οποία σκιαγραφείται για το 2010, που φέρνει πρώτο τον ηλεκτρονικό κατάλογο του καταστήματος Ikea και δεύτερο το ηλεκτρονικό κατάστημα Get it Now στον κατάλογο με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αναζητήσεις στο online εμπόριο:
- Ikea Katalogos
- Get it now
- Whatup
- Kotsovolos.gr
- Carrefour προσφορές
- Ricardo.gr
- Alfavita.gr
- Skroutz.gr
- plaisio.gr
- bershka collection 2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του Astakos-News. Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με το παραπάνω άρθρο, δεν θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατ' ανάγκη από την παρούσα ιστοσελίδα.