Νώντας Νικάκης - Οδοιπορικό: Τελευταίες πινελιές πριν την παράδοση για το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Άκτιο - Βόνιτσα - Αstakos News - Η ενημέρωση στα καλύτερά της!

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αstakos News - Η ενημέρωση στα καλύτερά της!

Τα νέα του Αστακού και... όχι μόνο!

02 Οκτωβρίου 2018

Νώντας Νικάκης - Οδοιπορικό: Τελευταίες πινελιές πριν την παράδοση για το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Άκτιο - Βόνιτσα

Ολοκληρώνονται οι τελευταίες πινελιές αυτές τις ημέρες προκειμένου η πρώτη εργολαβία (ΑΚΤΙΟ-ΒΟΝΙΤΣΑ), τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Άκτιο– Αμβρακία να παραδοθεί στην κυκλοφορία.

Ήδη στο μεγάλο αυτό έργο έχει πέσει άσφαλτος και τοποθετήθηκαν πινακίδες. Η νέα οδική αρτηρία ξεκινάει από την υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου και καταλήγει στη Βόνιτσα μήκους περίπου 15 χλμ.

Στο πλαίσιο ενημερωτικής έρευνας πραγματοποιήσαμε οδοιπορικό μαζί με το φίλο Σταύρο Πάτση, την Παρασκευή 28.9.2018 και οι εκτιμήσεις μας θέλουν το τμήμα σχεδόν 15χλμ, να είναι έτοιμο προς παράδοση και ο δρόμος αυτός που θα συνδέει Αεροδρόμιο Ακτίου -Βόνιτσα θα διαδραματίσει αποφασιστικό ρόλο στην ενίσχυση του τουρισμού και στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

Η εκτίμηση είναι πως στο τέλος της εβδομάδας θα ξέρουμε τι θα γίνει και πότε ακριβώς θα παραδοθεί ο δρόμος. Παρατήρησα ότι τώρα κλείνουν τα μερεμέτια, βάζουν τις τελευταίες “πινελιές” στο έργο, διαγραμμίσεις, στηθαία, χώματα στις άκρες, φωτίστηκε, μπήκαν ενημερωτικές πινακίδες, κλπ.

Το οδικό αυτό έργο, πέρασε μέσα από μεγάλες «περιπέτειες» και καθυστερήσεις, ενώ οι κάτοικοι το περίμεναν με καθυστέρηση σχεδόν 5 χρόνια, αφού το έργο έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2013.

Επίσης να επισημάνω ότι κατά μήκος του δρόμου δεν είδαμε Πινακίδα προειδοποιητικής σήμανσης προς την ΠΑΛΑΙΡΟ και εδώ να πω, ότι επιβάλλεται να μπει μια πινακίδα που να δηλώνει προορισμός Πάλαιρος αφού είναι μια από τις πιο αναπτυσσόμενες τουριστικές περιοχές της δυτικής Ελλάδας.

Αμέσως μετα την σκυτάλη θα αναλάβει η εργολαβία-σκούπα η οποία θα ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο ΑΚΤΙΟ ΑΜΒΡΑΚΙΑ μήκους 48,5χλμ που έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τον Μάρτιο του 2010 και κυριολεκτικά έχει χαρακτηριστεί «πολύπαθο έργο». Η εργολαβία σκούπα περιλαμβάνει έργα σε μήκος 32,2χλμ και με κόστος 150 εκατ.ευρώ.
Αν όλα πάνε καλά εντός του 2019 θα δοθεί στην κυκλοφορία και το πλέον προχωρημένο τμήμα του έργου από τον Κόμβο Λουτρακίου μέχρι την Λίμνη Αμβρακίας, μήκους 13 χλμ, η λεγόμενη παράκαμψη της Αμφιλοχίας και η κυκλοφορία θα διεξάγεται ταχύτερα και ασφαλέστερα.


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του Astakos-News. Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με το παραπάνω άρθρο, δεν θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατ' ανάγκη από την παρούσα ιστοσελίδα.

Post Top Ad