Το 2014 θα πέσει η «καρό σημαία» στην πίστα αγώνων της Χαλανδρίτσας, η κατασκευή της οποία ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα.
Σε περίπου 3 χρόνια από τώρα θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της πίστας αλλά και όλων των υποστηρικτικών εγκαταστάσεων που είναι απαραίτητες για τη διεξαγωγή αγώνων.
Η επένδυση ύψους 94,6 εκατ. ευρώ πήρε το «πράσινο φως» από την κυβέρνηση, σημαίνοντας την εκκίνηση για τη δημιουργία ενός έργου που θα έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για την τοπική κοινωνία όσο και για όλη τη χώρα.
Η πίστα θα έχει συνολικό μήκος 4.880 μέτρα και πλάτος 15 μέτρα, ενώ η κύρια ευθεία θα φθάνει τα 904 μέτρα. Θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες F1, Superbike και Καρτ.
Θα έχει θέσεις για 48.500 θεατές, εστιατόρια, πάρκινγκ 2800 θέσεων, ελικοδρόμιο και θέατρο.
"Χρειάστηκε επί χρόνια να ξεπεράσουµε πολλά εµπόδια για να φτάσουµε στη σηµερινή εξέλιξη", δήλωσε ο πρόεδρος της Αυτοκινητοδρόµιο Α.Ε. Ευάγγελος Φλωράτος. Υποστήριξε μάλιστα ότι στην πίστα θα δηµιουργήσει και µία σειρά από υποστηρικτικές υπηρεσίες, όπως χώρους διαµονής µέχρι και συνεργεία αυτοκινήτων.
Ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας τόνισε από την πλευρά του: "Το αυτοκινητοδρόµιο θα στηρίξει την παραγωγή και την ανάπτυξη. Η Δυτική Ελλάδα θα έχει πολλά οφέλη".
Τέλος, ο δήµαρχος Ερυµάνθου Θάνος Καρπής πρόσθεσε: "Με την πίστα θα αλλάξει ο αναπτυξιακός χάρτης της Αχαΐας".
Η πίστα αγώνων πρόκειται να κατασκευαστεί στην τοποθεσία Ρέντες του δηµοτικού διαµερίσµατος Χαλανδρίτσας του Δήµου Φαρών στον Νοµό Αχαΐας.
Στην πίστα, εκτός από αγώνες F1, super bike αλλά και αγώνες πρωταθλήµατος καρτ, αναμένεται να χρησιµοποιηθεί και για διάφορες άλλες εκδηλώσεις.
Στο 30.5% η επιχορήγηση, 411 οι μέτοχοι του φορέα επένδυσης
Η επιχορήγηση που θα λάβει το έργο είναι σε ποσοστό 30,5%, δηλαδή 28,92 εκατ. ευρώ. Η έκταση ανήκε στη Μητρόπολη της Πάτρας και το 1992 µεταβιβάστηκε για την ανάπτυξη του έργου. Η διάρκεια ολοκλήρωσης του έργου, σύµφωνα µε το χρονοδιάγραμμα της επένδυσης, είναι 36 µήνες.
Ο φορέας της επένδυσης που είναι η εταιρεία Αυτοκινητοδρόµιο Πάτρας Α.Ε. έχει µετοχική σύνθεσηπουαποτελείται συνολικά από 411 µετόχους, φυσικά και νοµικά πρόσωπα, εκ των οποίων η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήµος Πατρέων, το Επιµελητήριο Αχαΐας, ο Δήµος Φαρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ.ά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αρχικός σχεδιασµός της πίστας έγινε από τον Τζόρτζιο Μπέγκελα Μπαρτόλι, τεχνικό διευθυντή της πίστας στη Μόντσα της Ιταλίας.
Έτοιμο για υλοποίηση το έργο, 497 οι νέες θέσεις εργασίας
Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, ο φορέας έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες. Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, προβλέπεται να δηµιουργηθούν 497 νέες θέσεις εργασίας.
Σύµφωνα µε τη µελέτη, έχουν υπολογιστεί έσοδα από επτά πηγές:
1. Τους ελληνικούς και διεθνείς αγώνες
2. Τα δικαιώµατα συµµετοχών σε αγώνες
3. Τις ενοικιάσεις της πίστας και των καταστηµάτων
4. Τα τηλεοπτικά δικαιώµατα µετάδοσης
5. Τα διαφηµιστικά έσοδα
6. Τα αναµνηστικά
7. Την είσοδο στον χώρο του µουσείου αυτοκινήτων - µοτοσυκλέτας που θα λειτουργήσει στις εγκαταστάσεις
Σε περίπου 3 χρόνια από τώρα θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της πίστας αλλά και όλων των υποστηρικτικών εγκαταστάσεων που είναι απαραίτητες για τη διεξαγωγή αγώνων.
Η επένδυση ύψους 94,6 εκατ. ευρώ πήρε το «πράσινο φως» από την κυβέρνηση, σημαίνοντας την εκκίνηση για τη δημιουργία ενός έργου που θα έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για την τοπική κοινωνία όσο και για όλη τη χώρα.
Η πίστα θα έχει συνολικό μήκος 4.880 μέτρα και πλάτος 15 μέτρα, ενώ η κύρια ευθεία θα φθάνει τα 904 μέτρα. Θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες F1, Superbike και Καρτ.
Θα έχει θέσεις για 48.500 θεατές, εστιατόρια, πάρκινγκ 2800 θέσεων, ελικοδρόμιο και θέατρο.
Δηλώσεις Προέδρου, Περιφερειάρχη, Δημάρχου
"Χρειάστηκε επί χρόνια να ξεπεράσουµε πολλά εµπόδια για να φτάσουµε στη σηµερινή εξέλιξη", δήλωσε ο πρόεδρος της Αυτοκινητοδρόµιο Α.Ε. Ευάγγελος Φλωράτος. Υποστήριξε μάλιστα ότι στην πίστα θα δηµιουργήσει και µία σειρά από υποστηρικτικές υπηρεσίες, όπως χώρους διαµονής µέχρι και συνεργεία αυτοκινήτων.
Ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας τόνισε από την πλευρά του: "Το αυτοκινητοδρόµιο θα στηρίξει την παραγωγή και την ανάπτυξη. Η Δυτική Ελλάδα θα έχει πολλά οφέλη".
Τέλος, ο δήµαρχος Ερυµάνθου Θάνος Καρπής πρόσθεσε: "Με την πίστα θα αλλάξει ο αναπτυξιακός χάρτης της Αχαΐας".
Η πίστα αγώνων πρόκειται να κατασκευαστεί στην τοποθεσία Ρέντες του δηµοτικού διαµερίσµατος Χαλανδρίτσας του Δήµου Φαρών στον Νοµό Αχαΐας.
Στην πίστα, εκτός από αγώνες F1, super bike αλλά και αγώνες πρωταθλήµατος καρτ, αναμένεται να χρησιµοποιηθεί και για διάφορες άλλες εκδηλώσεις.
Στο 30.5% η επιχορήγηση, 411 οι μέτοχοι του φορέα επένδυσης
Η επιχορήγηση που θα λάβει το έργο είναι σε ποσοστό 30,5%, δηλαδή 28,92 εκατ. ευρώ. Η έκταση ανήκε στη Μητρόπολη της Πάτρας και το 1992 µεταβιβάστηκε για την ανάπτυξη του έργου. Η διάρκεια ολοκλήρωσης του έργου, σύµφωνα µε το χρονοδιάγραμμα της επένδυσης, είναι 36 µήνες.
Ο φορέας της επένδυσης που είναι η εταιρεία Αυτοκινητοδρόµιο Πάτρας Α.Ε. έχει µετοχική σύνθεσηπουαποτελείται συνολικά από 411 µετόχους, φυσικά και νοµικά πρόσωπα, εκ των οποίων η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήµος Πατρέων, το Επιµελητήριο Αχαΐας, ο Δήµος Φαρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ.ά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αρχικός σχεδιασµός της πίστας έγινε από τον Τζόρτζιο Μπέγκελα Μπαρτόλι, τεχνικό διευθυντή της πίστας στη Μόντσα της Ιταλίας.
Έτοιμο για υλοποίηση το έργο, 497 οι νέες θέσεις εργασίας
Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, ο φορέας έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες. Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, προβλέπεται να δηµιουργηθούν 497 νέες θέσεις εργασίας.
Σύµφωνα µε τη µελέτη, έχουν υπολογιστεί έσοδα από επτά πηγές:
1. Τους ελληνικούς και διεθνείς αγώνες
2. Τα δικαιώµατα συµµετοχών σε αγώνες
3. Τις ενοικιάσεις της πίστας και των καταστηµάτων
4. Τα τηλεοπτικά δικαιώµατα µετάδοσης
5. Τα διαφηµιστικά έσοδα
6. Τα αναµνηστικά
7. Την είσοδο στον χώρο του µουσείου αυτοκινήτων - µοτοσυκλέτας που θα λειτουργήσει στις εγκαταστάσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του Astakos-News. Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με το παραπάνω άρθρο, δεν θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατ' ανάγκη από την παρούσα ιστοσελίδα.