Μετά από 13 χρόνια ολοκληρώνεται σε ελάχιστους μήνες ή και μέρες ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία. Τι να πρωτοθυμηθούμε και τι να γράψουμε, παρακολουθώντας 13 χρόνια το προαναφερόμενο έργο, το οποίο έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το αργότερο το 2014.
Δυστυχώς είχαμε ενστάσεις και τα γνωστά δικαστήρια... Το 2019-2020 έλαβαν τέλος, με αποτελεσματικό χειρισμό από τον τότε υπουργό υποδομών Κώστα Καραμανλή και την ανάληψη του έργου ευτυχώς από την εταιρεία ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Αυτό που καταλάβαμε και διδαχθήκαμε είναι ότι η χώρα μας ενώ ακολουθεί δυτικά πρότυπα κατανάλωσης και δυτικούς πολιτικούς θεσμούς, ταυτόχρονα έχει ανατολική κουλτούρα συμπεριφοράς και ανατολική παραγωγή.
Θα ήταν παράλειψη να μην γράψω έστω δυο λέξεις αν και θα αναφερθούμε αναλυτικότερα και εκτενέστερα μετά τα εγκαίνια του έργου, για τον φίλο μου το Σταύρο σημερινό φοιτητή της Πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών Μηχανικός Περιβάλλοντος. Εργάζεται και αριστεύει σε αυτή την ηλικία.
Όταν υπηρετούσε στην Βόνιτσα πριν 12 χρόνια βοήθησε πάρα πολύ τις υπηρεσίες με την ενημέρωση για τα θετικά του αυτοκινητοδρόμου προς τους πολίτες, ιδιόκτητες αγροτεμαχίων να διευκολύνουν τις εργασίες, (Το αναφέρω αυτό διότι αυτή την περίοδο πρόκειται να αρχίσουν οι εργασίες αναβάθμισης του επαρχιακού δρόμου Κατούνα-Λουτράκι και δυστυχώς ορισμένοι συμπατριώτες ακούσαμε ότι δεν είναι πρόθυμοι να διευκολύνουν την προσπέλαση των μηχανημάτων και ο ανάδοχος δεν είναι δυνατόν να αρχίσει την εκτέλεσή του έργου, και μάλιστα πρόκειται για ιδιοκτησίες ελάχιστων τετραγωνικών και όχι στρεμμάτων όπως συνέβη με το Άκτιο Αμβρακία).
Σημαντική επίσης ήταν και η προσφορά του βουλευτή Λευκάδας Θανάση Καββαδά.
Σε αυτόν λέγαμε τον πόνο μας και τα παράπονα μας, και κράτησε το έργο πολύ υψηλά στην επικαιρότητα, με ερωτήσεις παρεμβάσεις γιατί το έργο είχε μπλέξει και κινδύνευε η χώρα μας να επιστρέψει εκατομμύρια στην ΕΕ, άλλωστε το αναγνώρισε και ο ίδιος ο πρωθυπουργούς Κυριάκος Μητσοτάκης όταν έγιναν τα εγκαίνια στο τμήμα Λουτράκι-Αμβρακία.
Ο πρωθυπουργός είπε επί λέξη, ο Θανάσης "φορτώθηκε τον σταυρό του μαρτυρίου".
Ολοκληρώνοντας θα γράψω ότι μέσα από τα δημοσιεύματα και την ενασχόληση μας αποκτήσαμε πολλούς φίλους δημοσιογράφους σε όλα τα ΜΜΕ με πρώτο το ΞΗΡΟΜΕΡΟNEWS και με την βοήθεια του αείμνηστου αδελφού μας Χρήστου Γαζέτα, και έτσι όλοι σχολίαζαν και έγραφαν, για το μπλεγμένο Άκτιο Αμβρακία, όπως επίσης και υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου υποδομών, πολιτικούς όλων των παρατάξεων ειδικότερα της Δυτικής Ελλάδος, Κέρκυρας, Ηπείρου, Δημάρχους, τουριστικούς επιχειρηματίες, και όλα τα γραφεία τουριστικών λεωφορείων, τα ΚΤΕΛ, που μας τηλεφωνούσαν να πληροφορηθούν πότε ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος, καθ' όσον όλοι θα χρησιμοποιήσουν τον νέο αυτοκινητόδρομο.
Μειώνονται τα χιλιόμετρα για την Αθήνα σχεδόν κατά 15-20χλμ από Κέρκυρα, Πρέβεζα, Θεσπρωτία αλλά και Αλβανία, ήδη άρχισαν και χρησιμοποιούν τον σημερινοί αυτοκινητόδρομο, και τα αναφέρω αυτά για να καταλάβουμε την σπουδαιότητα και την ανάπτυξη που θα έχει η περιοχή μας ειδικότερα ο Δήμος Ακτίου Βόνιτσας όχι μόνο πχ. η Βόνιτσα και η Πάλαιρος, αλλά ειδικότερα η περιοχή Κατούνας και όλα τα χωριά της Μεδεώνος, και για το λόγο αυτό, θα πρέπει η Κατούνα τώρα εντός του 2023 να συνδεθεί με τον αυτοκινητόδρομο στο γνωστό σημείο.
Επίλογος προς τους πολιτικούς, που όλα αυτά τα χρόνια χωρίς καν να γνωρίζουν την ιστορία του έργου, κατηγορούσαν ο ένας τον άλλο ότι δεν κάνατε καλά εσείς και τα κάνουμε καλύτερα εμείς.
Τους διδάσκω ότι τα έργα είναι του Λαού αλλά όσον άφορα ποια κυβέρνηση το δημιούργησε τους γράφω ότι άλλος το οραματίζεται άλλος το μελετά, άλλος το εκτελεί, άλλως το συνεχίζει άλλος το ολοκληρώνει και άλλος το εγκαινιάζει.
Χαρείτε τις όμορφες φώτο, για να πειστείτε ότι το έργο έφθασε στο τέλος και βρίσκεται στα "ΜΕΡΕΜΕΤΙΑ".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του Astakos-News. Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με το παραπάνω άρθρο, δεν θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατ' ανάγκη από την παρούσα ιστοσελίδα.