Ο Δήμος Ξηρομέρου ενημερώνει τους πολίτες σχετικά με τις συνεχιζόμενες βλάβες που παρατηρούνται στο δίκτυο ύδρευσης της συνοικίας «Γυφτοκάλυβα» στον Αστακό.
Ακολουθεί η ανακοίνωση:
Οι συνεχιζόμενες βλάβες στον συνοικισμό «Γυφτοκάλυβα» της Δημοτικής Κοινότητας Αστακού, οφείλονται σε αστοχία υλικού. Για την οριστική αποκατάσταση του προβλήματος έχει προγραμματιστεί η αντικατάσταση του ελαττωματικού εξοπλισμού κατά τη διάρκεια της αυριανής ημέρας.
Ζητούμε την κατανόηση και την υπομονή των δημοτών για την προσωρινή ταλαιπωρία και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Ζητούμε την κατανόηση και την υπομονή των δημοτών για την προσωρινή ταλαιπωρία και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας.
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του Astakos-News. Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με το παραπάνω άρθρο, δεν θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατ' ανάγκη από την παρούσα ιστοσελίδα.