To Titan Warrior Concept είναι βασισμένο στο pick-up Titan XD του 2016 και είναι ένα υποθετικό extreme φορτηγό με «Σύγχρονη Θωράκιση» στο εξωτερικό του.
Το αμάξωμά του έχει φαρδύνει κατά 7,6 cm από κάθε πλευρά, ενώ το ύψος από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 7 cm για να χωρέσουν οι τερατώδεις τροχοί. Αυτοί είναι αλουμινένιοι 18 ιντσών, εξωτερικά «πλανισμένοι» και φορούν λάστιχα διαμέτρου 37 ιντσών.
Το ακραίο Titan είναι βαμμένο σε ματ απόχρωση τιτανίου “Thunder” με πινελιές από πορτοκαλί “Magna” και μαύρο. Τα ειδικά σχεδιασμένα φανάρια LED το κάνουν ακόμα πιο απειλητικό, ενώ με λυχνίες LED είναι και τα πίσω φώτα, που πολλοί θα ήθελαν να τα δουν και στο νορμάλ Titan. Τα τέσσερα τελικά εξάτμισης και τα πλευρικά μαρσπιέ δείχνουν ότι το Warrior δεν είναι απάτη, αν δεν έχετε ήδη πειστεί από τις εμπρός και πίσω προστατευτικές ποδιές.
Οι επενδύσεις στην καμπίνα έχουν σχεδιαστεί για να είναι «άφθαρτες» και η Nissan λέει επίσης ότι ήθελε να έχουν την εμφάνιση και την υφή «χρονογράφου». Οι διακοσμητές χρησιμοποίησαν ποικιλία υλικών, όπως ανθρακονήματα, δέρμα και γυαλισμένο χρώμιο, ώστε να απομακρυνθεί ακόμη περισσότερο το Warrior από το Titan παραγωγής.
Ο κινητήρας είναι πάντως ο ίδιος 5λιτρος V8 ντίζελ της Cummins, που αποδίδει 310 ίππους και 76,9(!) kgm ροπής, στέλνοντάς τα στο δρόμο μέσω ενός ενισχυμένου αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Το Titan Warrior σίγουρα εντυπωσιάζει, όμως η Nissan δεν έχει πει λέξη για την ενδεχόμενη παρουσίαση κάποιου πιο ακραίου και σκληροτράχηλου Titan XD παραγωγής.
πηγή
Το αμάξωμά του έχει φαρδύνει κατά 7,6 cm από κάθε πλευρά, ενώ το ύψος από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 7 cm για να χωρέσουν οι τερατώδεις τροχοί. Αυτοί είναι αλουμινένιοι 18 ιντσών, εξωτερικά «πλανισμένοι» και φορούν λάστιχα διαμέτρου 37 ιντσών.
Το ακραίο Titan είναι βαμμένο σε ματ απόχρωση τιτανίου “Thunder” με πινελιές από πορτοκαλί “Magna” και μαύρο. Τα ειδικά σχεδιασμένα φανάρια LED το κάνουν ακόμα πιο απειλητικό, ενώ με λυχνίες LED είναι και τα πίσω φώτα, που πολλοί θα ήθελαν να τα δουν και στο νορμάλ Titan. Τα τέσσερα τελικά εξάτμισης και τα πλευρικά μαρσπιέ δείχνουν ότι το Warrior δεν είναι απάτη, αν δεν έχετε ήδη πειστεί από τις εμπρός και πίσω προστατευτικές ποδιές.
Οι επενδύσεις στην καμπίνα έχουν σχεδιαστεί για να είναι «άφθαρτες» και η Nissan λέει επίσης ότι ήθελε να έχουν την εμφάνιση και την υφή «χρονογράφου». Οι διακοσμητές χρησιμοποίησαν ποικιλία υλικών, όπως ανθρακονήματα, δέρμα και γυαλισμένο χρώμιο, ώστε να απομακρυνθεί ακόμη περισσότερο το Warrior από το Titan παραγωγής.
Ο κινητήρας είναι πάντως ο ίδιος 5λιτρος V8 ντίζελ της Cummins, που αποδίδει 310 ίππους και 76,9(!) kgm ροπής, στέλνοντάς τα στο δρόμο μέσω ενός ενισχυμένου αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Το Titan Warrior σίγουρα εντυπωσιάζει, όμως η Nissan δεν έχει πει λέξη για την ενδεχόμενη παρουσίαση κάποιου πιο ακραίου και σκληροτράχηλου Titan XD παραγωγής.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους από τους διαχειριστές του Astakos-News. Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που δεν έχουν σχέση με το παραπάνω άρθρο, δεν θα δημοσιεύονται. Τα σχόλια και τα κείμενα των αναγνωστών εκφράζουν τους ίδιους και δεν υιοθετούνται κατ' ανάγκη από την παρούσα ιστοσελίδα.